Van uitstel komt afstel, start nu met de krachttraining kettlebell !

Er is maar 1 persoon die de stap kan zetten om werkelijk iets te doen aan de kilo’s en het trainen van de spieren. En die persoon dat ben jij ! Mijn ervaring is dat van uitstel afstel komt. Vaak denken we “volgende week gaan we beginnen met het dieet of met de workout”. Maar zodra het volgende week is zijn we nog steeds op hetzelfde punt en ondernemen we nog steeds geen actie. Met de krachttraining kettlebell workout beginnen van Jesse van der Velde zou ook zo’n goed voornemen kunnen zijn. Maar waarom uitstellen ? De trainingen zijn zo ontzettend gaaf en gevarieerd en je bent met deze trainingen echt al je spieren aan het trainen. Daarbij krijg je een gezonder lichaam en haalt er ontzettend veel voldoening uit. Waarom nog langer wachten ???

Als je wilt afvallen is krachttraining kettlebell dan toereikend ?

We hebben in ons lichaam groeihormonen en die spelen een belangrijke rol bij de verbranding van vet in ons lichaam. Als je met de kettlebell gaat trainen stimuleer je de productie van het groeihormoon. Dat is dus heel fijn, want zo verbrand je vet en val je af.

De kettlebell workout is niet zo effectief als wanneer je echt met dumbels aan krachttraining zou doen. Ook als je kijkt naar een cardio workout, zoals hardlopen dan is de kettlebell training ook niet te vergelijken. Maar met de kettlebell workout van Jesse van der Velde combineer je krachttraining en cardiotraining wat de trainingen ontzettend effectief maakt. Daarom is het zo ontzettend geschikt voor mensen die kilo’s kwijt willen. Daarbij hoef je ook niet zo lang te trainen en boek je al resultaat wanneer je bijvoorbeeld 3 x in de week 30 minuten traint. De kettlebell training van Jesse van der Velde is dus zeker een aanrader.

Krachttraining kettlebell

Wat zijn de voordelen van de kettlebell workout ?

Het kost je niet veel tijd, slechts 3 x in de week zo’n 30 minuten. Sommige mensen gaan niet graag van huis of sporten in een sportschool. Dat hoeft dus ook niet met de krachttraining kettlebell, je kunt de oefeningen gewoon thuis doen voor de televisie. Komt het een keer niet uit om te sporten dan verplaats je het naar de volgende dag, je hebt tenslotte geen verplichtingen buitenshuis. Je kan zelf bepalen wanneer je de trainingen volgt en bent niet afhankelijk van tijden in de sportschool. De oefeningen zijn voor sporters die nog maar net beginnen, maar ook voor gevorderden. Het kost je slechts éénmalige aanschafkosten en dan kun je oneindig trainen. Je hebt dus geen maandelijkse verplichtingen. Even nadenken, zijn er nog meer voordelen op te noemen ? Jaaaa, binnen 3 weken zie je al resultaat !

Je kunt uiteraard trainen wanneer het jou uit komt, maar het is natuurlijk wel slim om voor jezelf een bepaald rooster te maken. Als het enigszins kan is het fijn als je een vast moment pakt voor de kettlebell workout. Op deze manier gaat het in je systeem zitten en word het een onderdeel van je weekplanning en/of ritme. Uiteraard zijn er ook mensen die onregelmatige werktijden hebben en geen vast moment in kunnen plannen. Dan is het wel heel fijn dat je met de krachttraining kettlebell zelf je momenten kunt kiezen. Maar probeer consequent te zijn in het aantal gewenste trainingen per week. Stel jezelf een doel en wijk daar niet van af.

Krachttraining kettlebell

Waar je zoal op moet letten bij de kettlebell workout…

De oefeningen moeten op een juiste manier worden uitgevoerd, dat is erg belangrijk. Jesse van der Velde zal je begeleiden tijdens deze trainingen, hij is een ervaren trainer. Het is belangrijk om goed op je houding te letten en niet te zwaar te gaan trainen. Als je niet oppast en een te zware krachttraining kettlebell aanschaft, kun je bijvoorbeeld last van je rug krijgen doordat je deze te zwaar belast. Vooral als beginner is het belangrijk extra op je houding te letten. Als je de basis goed beheerst kan het niet meer fout gaan. Natuurlijk moet je ook niet alleen maar dezelfde oefeningen doen, maar breng variatie in je trainingen. Dat is niet alleen goed voor je lichaam, maar zo blijft het ook nog leuk.

Als je wilt afvallen is het natuurlijk belangrijk dat je gezond eet en voldoende sport. Als je daar een juiste verhouding in kunt vinden zul je zien dat je meer energie krijgt en er zelfs vrolijker van wordt.

Krachttraining kettlebell

Sporten in combinatie met een dieet…

Er zijn ontzettend veel diëten te vinden op het internet, maar welk dieet is nou het meest effectief ? Heel eerlijk, ik weet het niet meer. Op het internet kun je informatie vinden over een koolhydraatarm dieet, een caloriearm dieet en een vetarm dieet.  Maar welk dieet is nou goed en voor een lange tijd vol te houden. Daarbij is ook niet elk dieet geschikt voor elk persoon. Het is in elk geval niet goed om je alleen te focussen op de calorieën. Als je niet voldoende eet en intensief aan het sporten bent gaat je lichaam toch zoeken naar andere bronnen van energie. Dat is natuurlijk prima als dat gebeurt, want je wilt tenslotte afvallen. Maarrrrrr je lichaam gaat ook energie halen uit je spieren en gaat spieren verbranden, dat is wat we juist niet willen.

Je kunt je dus het beste focussen op het krijgen van spieren en met de kettlebell workout van Jesse van der Velde zit je dan dus helemaal goed. Als je wilt afvallen dan is dat niet te doen zonder sport. Je verbrand met het sporten calorieën en zo bereik je eerder je doel. Na het sporten zul je merken dat je meer energie krijgt en je lekkerder in je vel zit. Wanneer je een bepaald ritme en regelmaat kunt creëren in je eetpatroon en trainingsschema zul je zien dat je het goed vol kunt houden en dat je ook snel resultaat zult gaan zien. En hoe leuk is het als je de lat voor jezelf steeds iets hoger kunt leggen ?!

Heb jij zin om snel te beginnen en te werken aan een strak lichaam, klik dan nu hier >>>

Krachttraining kettlebell banner

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *