Kettlebell ervaringen vrouwen, ga jij ook de uitdaging aan ?

Kettlebell ervaringen vrouwen… Als je last hebt van je onderrug, lange tijd niet hebt gesport of ouder bent dan 65 jaar, kun je het beste starten met een kettlebell van 4 kilo. Als je geen last hebt van blessures en onder de 65 jaar bent kun je starten met de kettlebell van 8 kilo. Heb je als vrouw een mega conditie, start dan maar gerust met 12 kilo.

Voor ieder wat wils…

Zo zie je maar dat er voor ieder wat wils is. Je moet alleen even goed kijken met welke kettlebell je gaat beginnen, zodat je geen blessures krijgt. Rustig aan beginnen en het langzaam opbouwen, dat is het beste voor je lichaam. Vooral als je het nog niet eerder hebt gedaan moet je niet te hard van stuk gaan. Hieronder zie je een afbeelding waarop het resultaat te zien is, strakkere buikspieren. En dat willen we toch allemaal ?

Er zijn echt heel veel verschillende oefeningen die je kunt doen. Ook kun je veel oefeningen combineren, zodat er veel variatie in je training zit. Je kunt met de kettlebell workout krachttraining doen, maar ook aan je conditie werken. Je traint met de kettlebell niet alleen je buikspieren, maar heel je lichaam. Dé ideale workout dus. Het is dus ook een training niet snel gaat vervelen, omdat je er zo veel kanten mee uit kunt.

Kettlebell ervaringen vrouwen

Er zijn veel ervaringen van vrouwen te vinden op het internet. Veel vrouwen laten op het internet weten dat ze blij zijn zoveel te zijn afgevallen door de kettlebell workout. Zo zijn er ook celebrities die gebruik maken van de kettlebell, zoals Penelope Crus, Jessica Biel en Angelina Jolie. Zij hebben ook ontdekt dat dit dé ideale workout is voor een energieker en strakker lichaam.

Dus dames, wacht niet langer en klik hier voor de kettlebell workout !!!

Kettlebell ervaringen vrouwen banner

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *