Kettlebell beginner ? Ook voor jou is het zeker de moeite waard !

Kettlebell beginner ? Dat maakt helemaal niets uit. Het is juist leuk om met de kettlebell te trainen als beginner. Op deze manier kun je het rustig aan opbouwen en de oefeningen uitwerken tot een volledige workout. De kettlebell workout is voor iedereen : geoefend of beginner, jong of oud. Wel moet je opletten dat je begint met een kettlebell van 4 à 6 kilo, je moet het tenslotte wel rustig opbouwen en geen blessures krijgen.

Je hoeft niet langer te twijfelen over de kettlebellworkout !

De kettlebellworkout is niet alleen goed voor je lichaam, maar ook voor je geest. Je gaat je er fysiek beter door voelen en krijgt meer energie. Geen tijd ? Ook dat is geen probleem, want je doet de workouts gewoon thuis voor de televisie op de slaapkamer of in de woonkamer. De dag en het tijdstip bepaal je helemaal zelf, je hebt geen verplichtingen tegenover een sportschool. Ook zijn er geen terugkerende maandelijkse kosten. De kettlebellworkout schaf je éénmalig aan en de oefeningen kun je oneindig blijven herhalen.

Kettlebell beginner

Hierboven zie je een oefening die iedereen kan doen. Als kettlebell beginner hoef je alleen maar naar de dvd’s te kijken en mee te doen, het is echt heel eenvoudig. Je kan thuis achter de televisie je workout doen, alleen of samen met een vriendin. Hoe makkelijk is dat, je hoeft er niet voor naar de sportschool en kan de workout doen op een voor jou geschikt moment.

Kettlebell beginner ? Breng hier verandering in en begin meteen !

Als je 2 à 3 keer per week traint en dat zo’n 20 minuten per dag dan zie je met een aantal weken al resultaat. De buikspieren worden strakker en vet wordt verbrand. Dat is toch iets wat we allemaal willen ? Het hoeft niet veel tijd te kosten, naar de sportschool gaan kost meer tijd !

Nieuwsgierig geworden ? Klik dan nu hier >>>

Kettlebell beginner banner

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *