Met het juiste gewicht kettlebell kun jij gegarandeerd resultaten behalen !!!

Met het juiste gewicht kettlebell kun je heel effectief trainen. Je kunt nu nog het kettlebell dvd programma van Jesse van der Velde gaan volgen. Daar vind je onder andere een compleet programma waarin je gecoacht word. Je krijgt 5 dvd’s schema’s met oefeningen, uiteraard een kettlebell en nog veel meer. Het is een coachingsprogramma van 12 weken. Wil jij voor de zomer nog een gezond en strak lichaam ? Wacht dan niet langer, lees verder en bestel de kettlebell workout van Jesse van der Velde.

Maar hoe gaat dat dan in z’n werk en wanneer zie ik resultaat ?

In het begin komen er best wel wat vragen op je af, zoals : op welke manier moet ik trainen om vet te verbranden en met welk gewicht kettlebell ga ik beginnen ? En zo zijn er natuurlijk nog veel meer vragen te bedenken die je als beginner kunt hebben. Daarom is het belangrijk je op een juiste manier te laten coachen. Laat Jesse van der Velde nou een goede coach zijn ! Wanneer je begint met het trainingsprogramma van 12 weken zul je merken dat je slanker, strakker en energieker gaat worden. Er zit een kettlebell in het pakket dus zodra je de bestelling hebt gedaan en het pakketje thuis krijgt kun je meteen gaan beginnen, YEAH !

Gewicht kettlebell

Mij valt het erg op dat het zonnetje weer door aan het komen is en de mensen veel actiever aan het worden zijn. Neem bijvoorbeeld de basisschool : moeders komen tegenwoordig in de sportkleding naar school. Zodra de kinderen op school zitten kunnen ze gelijk beginnen met trainen. Hoe heerlijk is dat, je hebt geen oppas nodig en je kunt gelijk je dag actief gaan beginnen. Als je dan ook nog eens gaat trainen met de kettlebell dan hoef je daar nog geen eens voor naar de sportschool. Je kunt thuis de oefeningen doen voor de televisie. Of als je al bekend bent met de oefeningen kun je ze wellicht in de tuin doen ? Nadat je gesport hebt kun je meteen onder de douche springen en je hebt nog een hele dag voor je. Hoe ideaal is dat ? En misschien moet je het gewoon eens proberen ?!

Doe ik de oefeningen goed, gebruik ik het juiste gewicht kettlebell ?

Het is erg belangrijk dat je op de juiste manier van start gaat met de kettlebell oefeningen. Er zijn natuurlijk risico’s als je de oefeningen niet correct uitvoert en je moet bijvoorbeeld goed op je lichaamshouding letten. Daarom is het belangrijk dat je de instructies op de dvd volgt. Ook is het erg belangrijk dat je het juite kettlebell gewicht kiest. De kettlebells zijn verkrijgbaar van 4 tot 40 kilo. Wanneer je als beginner met de verkeerde kettlebell start loop je het risico blessures op te lopen. Ze kunnen dan een te zware belasting zijn voor je lichaam en daar zit je niet op te wachten. Begin je met een kettlebell die te licht is dan kun je niet het maximale uit je training halen. Laat je daarom goed inlichten en start met een kettlebell gewicht die aansluit bij jou.

Gewicht kettlebell

De kettlebell van 4 kilo kinnen vrouwen boven de 60 gebruiken, als je lang niet aan sport hebt gedaan of als je te maken hebt met bijvoorbeeld rugklachten. Vrouwen die al vaker gesport hebben kunnen wel starten met de kettlebell van 8 kilo. Als je nou flink getraind bent of al eerdere kettlebell workouts gevolgd hebt dan kun je wel gaan voor de 12 kilo. Mannen ouder dan 65 of als je lang niet hebt gesport wordt aangeraden te beginnen met 12 kilo. Verder kunnen mannen starten met 16 kilo en het van daaruit op gaan bouwen. Zo zie je maar, er is voor elk wat wils.

Jesse van der Velde gaat je helpen en coachen tijdens deze workouts !

Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk resultaat halen, vooral met de zomer in aantocht. Maar let op, bouw het rustig op en geef je lichaam de kans om te herstellen na de kettlebell workout. Het advies is zo’n 3 keer per week te oefenen met het gewicht kettlebell en dan 20 tot 30 minuten. Bouw het langzaam aan op onder begeleiding van Jesse van der Velde. Zorg er ook voor dat je de oefeningen in de basis goed na doet. Want als je foutjes maakt dan blijf je deze maken en dat kan van invloed zijn op lichamelijke klachten. Voer de oefeningen met de kettlebell ook niet té intensief uit en luister goed naar je lichaam. Er zijn trainingen die o.a. je rugklachten juist kunnen verminderen. Je kunt er dus heel veel baat bij hebben.

Gewicht kettlebell

Het doel van Jesse van der Velde is het laagdrempelig te houden. Iedereen kan de oefeningen uitvoeren, ongeacht het niveau waarop je eerder hebben getraind. De oefeningen zijn in de basis allemaal hetzelfde. Het fantastische van deze workouts is dat je ze kan verzwaren door middel van een andere zwaardere gewicht kettlebell. Zo kan iedereen dezelfde oefeningen doen en resultaten behalen. Door de cardiotraining en krachttraining wordt spiermassa opgebouwd en vet verbrand en dat met nog geen half uur trainen.

Waarom naar de sportschool gaan als je het ook thuis kunt doen ?!

Als je naar de sportschool gaat ben je meer tijd en geld kwijt. 20 à 30 minuten trainen met de kettlebell staat gelijk aan anderhalf uur fitnessen en je hoeft er de deur niet voor uit.  Waarom zou je dan zoveel tijd investeren terwijl je het met zo weinig tijd af kan ? Ook kost het je slechts éénmalig geld, de aanschafkosten. Want als je éénmaal de kettlebell workout hebt aangeschaft kun je eindeloos blijven trainen en hoef je geen of weinig geld meer te investeren. De sportschool daarentegen vraagt inschrijfgeld en telkens terugkerende lidmaatschap.

Hoe fijn is het dat je de oefeningen kunt doen op een moment wanneer het jou uit komt. En je kunt natuurlijk de workouts van Jesse van der Velde volgen met een vriend of vriendin. Dan kunnen jullie elkaar motiveren en stimuleren en zo nog meer uit de trainingen halen. Samen sporten is ook nog eens ontzettend leuk, je deelt een passie en hebt allebei een doel voor ogen. Namelijk dat strakke lichaam waar je al zo lang van droomt !

Het is echt te realiseren, een strakke buik in 3 weken tijd, klik hier om meteen te beginnen >>>

Gewicht kettlebell banner

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *