Home

De kettlebell workout, dé training voor strakkere buikspieren.

De kettlebell workout kost je slechts 20 tot 30 minuten per dag.  Het scheelt je veel geld en tijd. Je hoeft voor deze workout niet naar de sportschool, want deze oefeningen kun je gewoon thuis doen voor de televisie op een moment dat het jou schikt.

Is de kettlebell workout iets voor jou ?

Op onderstaande afbeelding zie je hoe een kettlebell er uit ziet. Met deze kettlebell kun je trainen en werken aan strakkere buikspieren. De kettlebell workout is voor iedereen toegankelijk, jong of oud, groot of klein. Er zijn veel gevarieerde oefeningen mogelijk waarmee je niet alleen je buikspieren traint, maar heel je lichaam.

De kettlebell workoutJesse van der Velde heeft al heel wat mensen geholpen met het realiseren van doelen.

De kettlebell workout is een heel succesvol thuisprogramma wat je slechts 2 tot 3 keer per weekhoeft te doen voor een goed resultaat en dat met 20 à 25 minuten per dag.

Als je op de bovenstaande afbeelding klikt ga je direct door naar de website van jesse van der Velde. Bij de workout krijg je 5 dvd’s en een kettlebell die je zullen gaan helpen strakkere buikspieren te krijgen.

Een workout voor strakke buikspieren

Als je wil werken aan strakkere buikspieren raad ik je aan niet verder te zoeken en direct aan de slag te gaan met de kettlebell workout. Beeld je eens in dat je buikspieren over zo’n 3 weken al zichtbaar zijn en je veel lekkerder in je vel zit.

Je hoeft niet naar een sportschool en dus ook geen drempel over. Je hoeft geen oppas te regelen voor de kinderen of je zorgen te maken over je werktijden. Deze training kun je thuis doen op het tijdstip wanneer het jou uit komt, hoe fijn is dat ?!

Twijfel dus niet langer, klik hier en ga naar de site van Jesse van der Velde >>

Ik wens je alvast heel veel plezier met de workouts !

 

De kettlebell workout